Blogiarkisto

12/01/2015

Marraskuu kuvina

Ensimmäinen kerta elämässäni kun teen tämmöisen postauksen, kokeillaan!


 kotona   //   lunta♥   //   maailman tärkein muistilappu   //   teinipeili, joka näyttää vahvasti siltä että vetäisin mahaani vähän överisti sisään mutta oikeasti se on supersankariasu


kävin lenkillä, ja ensimmäistä kertaa Kuokkalan sillan alla!   //   Tulin yöllä kotiin ja mun sänky näytti oikeasti tältä, tuli lämmin olo. Jostain tosi syvältä tuli myös tosi vahva tunne siitä, että pikkupetra olisi nyt tosi ylpeä. Se on muuten ehkä maailman onnellisin tunne. ps. olen lukenut paljon.   //   Roskisdyykkaamista Teemun kanssa   //   täyttöselfie pitää olla<3


#ootd, joka esiintyy kylläkin jo ensimmäisessä kollaasissa.   //   Sumuinen ja kovin kaunis yö.   //   Leipää?   //   koulu♥♥


nämä kaksi symbolia ovat kovin usein vierailulla kännykkäni vasemmassa yläkulmassa, ja nyt ne alkavat näyttää jo tutuilta.   //   Viime viikkoina oon todella paljon pohdiskellut lapsia ja niiden ajatusmaailmaa sekä käyttäytymistä. Siitä inspiroituneena oon tutkinut omia lapsuusajan piirrustuksia ja olen vähän järkyttynyt kaikista pelottavista kuvista mitä olen piirtänyt.   //   Marraskuun aikana olen myös yrittänyt kaunistautua Lushin kasvonaamioiden avustuksella.   //   Olen kokenut päätähuimaavia hetkiä hedelmäkarkkien kanssa. Mulle tapahtui kolme kertaa peräkkäin niin että karkkipussista tuli pelkkiä värillisiä ja se oli aika huisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti