Blogiarkisto

7/25/2015

Mitä kuuluu?

Mulle kuuluu ihan hyvää. Koko kesän on ollut ihan hirmupaskat kelit, ja se on aika masentavaa. Musta edelleen tuntuu siltä että kesä ei ole vieläkään alkanut, mutta pakkohan se on todetta että se on pian jo ohi. Tänä kesänä ei ole ollut ollenkaan mitään ihania ja lämpimiä kesäöitä (paitsi sisällä ja Turkissa), enkä ole uinut ollenkaan (ei sillä että edes tykkäisin uimisesta). Eilen sanoin että tulen itkemään varmaan koko pitkän talven, jos lämpöä ei ole tulossa koko kesänä - ja tänään se tuli! Tosin vain yhdeksi päiväksi, mutta jospa sitä yrittäisi vaikka nauttia tästä päivästä. Selailen päivittäin matkasivustoja ja yritän ettiä halpoja matkoja, edes viikonlopuksi. Samalla kuitenkin tiedostan sen että olen työtön, ja että mun tilillä on viiskymppiä. Kyllähän sillä ja Viroon pääsis!


Oltiin muutama päivä sitten äitin ja iskän kanssa Hämeenlinnassa katsomassa AC/DC:tä ja keikka oli hieno. Ei yhtä hyvä kuin 2009, mutta silti tosi mahtipontinen. Kitarasoolo oli kyllä tosi upea ja hieno ja hauskakin. Mun mielestä siellä oli myös aika loistava lämppäri (ei Santa Cruz vaan Vintage Trouble)! Olen aika onnellinen että olin tuolla keikalla, koska itse en henkilökohtaisesti usko että AC/DC enää keikkailee. Ainakaan Euroopassa.

Tässä upea kännykkäkuva.
Tein alkukesästä postauksen mun kesän Bucket Lististä, ja tänään menin iloisena tutkimaan sitä ja luulin että melkein kaikki on varmaan jo tehty. Oon tehnyt viidestätoista asiasta vasta kolme, ja kaikista säälittävintä siinä on ehkä se että kaikki ne on tehty periaatteessa yhdellä kertaa. Otin äkkilähdön ulkomaille, rusketuin ja uin yöllä. Ehkä saan lisäpisteitä siitä että uin yöllä meressä. Hahah. Täältä näkee siis vielä kaikki tekemättä olevat asiat, joita on ehkä aika paljon vielä. Nyt lähden taas pihalle nautiskelemaan tuosta säälittävästä lämmöstä joka on kyllä aika ihanaa.

ps. onko kukaan mun kaveri menossa blockfesteille? Tai Kuopiorockiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti