Blogiarkisto

1/15/2016

EN OSAA PAKATA


Maksimaalisen onnellisuuden saavuttamisen vuoksi olen viimeaikoina tehnyt elämääni muutamia uusia sääntöjä, joita minun tulisi noudattaa. Yksi niistä on semmoinen, että jos minun tekee mieli sanoa kyllä, mutta järki sanoo ei, niin sano kyllä.

Tässä taannoin kun makoilin sohvalla ja selasin instagramia, niin ystäväni Katariina (jonka kanssa ollaan nähty ihan pari kertaa satunnaisesti nyt ehkä viimeisen kahden vuoden aikana mutta muuten ei olla jostain syystä juteltu mitään, edes interaktiivisesti) laittoi minulle snapchatissä että lähdenkö 16. päivä hänen kanssaan Amsterdamiin. Snäpin loputtua käänsin silmäni kahdeksi sekuntiksi ylöspäin ja muistin uuden elämänohjeeni, jonka jälkeen avasin whatsappin ja kirjoitin viestin että minulla ei ole oikeastaan rahaa mutte lähden. Varasimme matkan ja huomenna klo 8.15 lähdemme sinivalkoisten siipien saattelemana kohti Hollantia. Olen taas jättänyt kaikki viime tippaan: tänään pitäisi lähteä Helsinkiin, mulla ei oo vielä junalippua, junalippuun tarvitsen myös opiskelijakortin, ja opiskelijakorttiin tarvitsen passikuvan. Ei minulla ole. Silti istun vain tässä tietokoneen ääressä ja otan itsestäni webcameralla kuvia ja kuuntelen outoa uutta musiikkia.

Tänä aamuna ensimmäisenä "aloin pakkaamaan" kovin energisenä vain huomatakseni että eihän minulla ole edes laukkua. Onneksi minun ihana kämppikseni omistaa paljon mukavia tavaroita joita saan lainailla! Pakkaamisen aloitin neljä ja puoli tuntia sitten, ja tällä hetkellä tilanne näyttää tältä:


Mitä Amsterdamissa voi tehdä pilven polttelun ja huorissa käymisen lisäksi? Jos joku teistä on käynyt siellä tekemässä jotain mitä haluaisit suositelle kahdelle parikymppiselle tytöntylleröiselle niin ehdottomasti kommenttia tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti